RAVNATELJ: Mario Bontek
STRUČNI SURADNICI: Tomislav Batinić, socijalni pedagog
Ljiljana Šarec, knjižničarka
RAZREDNA NASTAVA
Katica Horvat (1.a)
Slađana Kunić (1.b)
Vera Jadanić (2.a)
Dražen Vađunec (2.b)
Davorka Božić (3.a)
Snježana Hranić (3.b)
Dolores Gale (4.a)
Jasminka Sačer (4.b)
PREDMETNA NASTAVA
Elena Kovačić (hrvatski jezik)
Ivanka Lazar (hrvatski jezik)
Sandra Uršić (engleski jezik)
Ivana Fijok (engleski jezik)
Andreja Kišiček-Pepelko (njemački jezik)
Snežana Dezić-Markulinčić (njemački jezik)
Janja Vađon (glazbena kultura)
Sonja Đurkin (likovna kultura)
Nada Gačić (tehnička kultura)
Tamara Sušec (tjelesna i zdravstvena kultura)
Lidija Pokos (matematika i fizika)
Nevenka Dožajić (matematika i fizika)
Dado Gres (fizika)
Melita Bontek (priroda i biologija)
Vesna Jeremić-Premec (kemija)
Jurica Potnar (geografija)
Petra Mesarić (geografija)
Sanja Pirc (povijest)
Branka Japec-Orlović (vjeronauk)
Kristina Špoljarić (vjeronauk)
Edi Bačani (informatika)
OSTALO OSOBLJE:
Zvonko Zlatar (tajnik)
Jasminka Bačani (računovođa)
Mirjana Špoljarić i Marija Jež (kuharice)
Mladen Bačani (domar-ložač)
Ružica Zlatar, Nevenka Kovačić, Jozefina Nikolić, Biljana Namjesnik (spremačice), Boris Novosel (spremač)
Dragi učenici, poštovani roditelji,
ovdje su korisne poveznice za nastavu na daljinu.
VIRTUALNE UČIONICE:
NASTAVNI MATERIJALI OŠ Sv. Đurđ za učenike
Preporuke o organizaciji radnog dana učenika tijekom održavanja nastave na daljinu (MZO)
Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu (MZO)
Kako se nositi s organiziranjem nastave za dijete? (Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Zagreb)
Kutija školskih alata (Edukacijsko-rehailitacijski fakultet Zagreb)
"Šalabahteri" za nastavu na daljinu (Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Zagreb)
Biti u virtualnom okruženju - Kako naći balans? (Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Zagreb)
Smjernice za učenje namijenjene učenicima 7. i 8. razreda osnovne škole (Filozofski fakultet Zagreb)
Školstvo | ![]() |
![]() |
Časopisi | ![]() |
• Bug |
![]() |
Propisi | ![]() |
![]() |