Od 3.ožujka 2010. škola je uključena u GLOBE program (globalno učenje i opažanje za dobrobit okoliša), koji je 1994. pokrenut u SAD- u.
Glavni nositelj programa GLOBE u SAD jer Univerzitetska korporacija za atmosferska istraživanja (UCAR), a partneri su NASA – američka državna uprava za atmosferu i svemir, Nacionalna fondacija za znanost, Univerzitet države Colorado i US State Department. U program je danas uključeno preko 100 zemalja, s ukupno 20.000 škola, a na svakom od kontinenata (pa čak i na Antarktiku) postoji bar jedna GLOBE škola.
Nakon 15 godina provedbe u Hrvatskoj je u program GLOBE uključeno preko 100 škola pa smo po postotku uključenih škola među prvima u svijetu. Veliki broj naših škola vrlo aktivno i kreativno ostvaruje programske zadaće, redovito obavljajući mjerenja i unoseći svoje rezultate u jedinstvenu svjetsku bazu podataka. Time je Hrvatska osvojila izniman ugled i simpatije u svjetskoj GLOBE mreži.
Program GLOBE predviđa redovita i kontinuirana učenička mjerenja i opažanja u neposrednom okolišu škole. Mjerenja i opažanja obavljaju se na području atmosfere, vode, tla i pokrova, a rezultati istraživanja se međusobno upotpunjuju i povezuju, čime se ostvaruje program cjelovitog praćenja stanja okoliša. Prikupljeni se rezultati unose u zajedničku bazu podataka na GLOBE serveru koja je otvorena i putem Interneta dostupna svim posjetiteljima na adresi : www.globe.gov
Naša škola trenutno se prenosi prikupljenim podacima atmosferskih mjerenja: naoblaka, vrsta i količine padalina (oborina) i temperatura (trenutne, maksimalne i minimalne u 24 sata). U ovim mjerenjima jako je važan kontinuitet u prikupljanju podataka jer se tek iz cjelokupnih mjesečnih (godišnjih) podataka daju izvesti usporedbe i zapažanja o utjecaju na okoliš.
Spomenute školske godine, u veljači je škola započela s mjerenjima i opažanjima vode iz rijeke Plitvice.
Atmosferska mjerenja obavljaju se svakodnevno, a mjerenja vodenih obilježja jednom tjedno.
U program su uključeni učenici osmih i šestih razreda, a u skupini podmlatka za mjerenja se osposobljavaju učenici četvrtih i petih razreda. Nositelji programa su učiteljica Vesna Jeremić Premec i učiteljica Melita Bontek.
Sudjelujući u programu učenici na konkretnim primjerima primjenjuju školska teoretska znanja te iskustvenim učenjem stječu nove spoznaje o cjelovitosti okoliša, razvijajući pritom pozitivne stavove, ali i samosvijest temeljnu na svom aktivnom sudjelovanju.